نقطه نویس

اعترافات دل نوشت نقطه نویس ۱۸ ساله

نقطه نویس

اعترافات دل نوشت نقطه نویس ۱۸ ساله

۳۴

ترجیح می دهی کدام را بلند کنی ؟

یک کیلو آهن یا یک کیلو پنبه ؟!

...

امضا : نقطه نویس ۱۷ ساله

نظرات 6 + ارسال نظر
ارشمیدوس دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ق.ظ

دوست داری کدومشون بخوره تو سرتون؟!!

با این شرح فکر نکنم به حال من یکی که فرقی کند....

ارشمیدوس دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ق.ظ

F=N-W=ma
N=W+ma
(N=m(g+a
g(m-a)=H
دارم به یه جاهایی می رسم...
N(F-N)=NF-N^2!!!
طبق قوانین بالا٬ من آهن رو بلند می کنم!
(ارشمیدس هیچ گونه مسئولیتی در قبال دیسک کمر و امتیاز منفی درس فیزیک در کنکور به عهده نمی گیرد)

فقط یه مشکلی هست ، این آخر پاخرای حساب کتابت رامتوجه نشدم!!
حیف شدی به خدا ارشمیدس! حیف شدی...
نگران نباش ! سعی می کنم زیاد جدی نگیرم

ارشمیدوس دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ق.ظ

در حال اثبات فرمول بالا٬ متوجه جواب کامنت قبلی نشدم.
در مورد سوال خودم٬ من آهن رو انتخاب می کنم. چون به حال من خیلی فرق می کنه...!!!

کامبیز جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ق.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

این جور جاها هم فکر کنم سکوت و کمی تفکر بهترین راه است.
آخر پاخرای حساب کتابم! هم مال نخوابیدن و درس خواندن زیاد است. به این خاطر بود که آهن را انتخاب کردم تا بتوانم برای همیشه بخوابم.
...
امضا: کامبیز٬ ارشمیدس و شاید... شاید هم مرد هزار چهره!

محمد جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:55 ب.ظ http://delle.blogsky.com

سلام دوست گل
واقعیت اینه که ما وقتی زورمنو به امتحانا نمی رسه میایم و می نویسم ولی شما که کتابارو دارین جر میدین فرست برا اومدن پیدا نمی کنین حالا در این که شما کار درست رو دارین انمجام میدن شکی نیست ولی خوب این میشه که می بینی
موفق باشی عزیز دل ما
به امید دیدار

قانون شکن )نوید( پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:49 ب.ظ

منو توی غمت فوت دوستت شریک بدون . بخدا دلم خالی شد وقتی خوندم که نوشتی دوست ۱۸ ساله ام ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد