نقطه نویس

اعترافات دل نوشت نقطه نویس ۱۸ ساله

نقطه نویس

اعترافات دل نوشت نقطه نویس ۱۸ ساله

۴۰

من خالق زندگی خودم هستم .

دیر فهمیدم،

ولی بالاخره فهمیدم!  

...

امضا : نقطه نویس ۱۸ ساله

نظرات 5 + ارسال نظر
..... پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ

خدایا از سر تقصیراتش بگذر
۲ سوال:
۱. چه کردی که profile ت قابل مشاهده نیست؟
(این چند روزه از بس کدهای html رو نگاه کردم٬ کور شدم)
۲. این عکس رو چطور گذاشتی توی وبلاگت؟

..... جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ق.ظ

مثل قالب خودته ولی می خوام پروفایلش نباشه و عکسه باشه
فکر کنم گزینه سوم از همه راحت تر باشه... دست به کار شو...

..... جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ق.ظ

راصتی یا راثتی یا راصطی یا راسطی یا راثطی و یا راستی...
ولش کن یادم رفت

وقتی تا پاسی از نیمه شب(!) بیدار بمانی همین می شود دیگر!

سپیده جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ http:// sepideh-ahmadi.blogsky.com/

دقیقا همون قلمی داری که من توی بلاگ اسکای دنبالش بودم..
خوشحالم کردی

راستش تومنو یاد یک نفر می اندازی که اسمش هیچ وقت از ذهنم پاک نمی شود...
دختر فوق العاده ای بود.

..... شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ق.ظ

هان ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد