نقطه نویس

اعترافات دل نوشت نقطه نویس ۱۸ ساله

نقطه نویس

اعترافات دل نوشت نقطه نویس ۱۸ ساله

٣٨

انسان تنها چیزی است که یک رنگش زیباست !
گفتم انسان ...
راستی چند تا انسان در دنیا وجود دارد ؟!
...
امضا : نقطه نویس ١٨ ساله
نظرات 4 + ارسال نظر
..... جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ب.ظ

از این نوع انسانی که مد نظر شماست٬ خیلی کم. شاید چیزی در حدود...
بی خیال!
طبق جدول بندی٬ برق خانه پنج دقیقه دیگه میره. بهتره من هم دیگه برم!
راستی...
هیچی هیچی!

راستی گفتنت به نظر آشنا می آید! ;)

[ بدون نام ] یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام
خوبی ؟
گفتی انسان ؟ انسان که زیاد هست ولی ...
ادمی که بر اساس منافع ما کاری انجام بده هیچی یا همون بی خیال
محمدم میشناسی من خودمم یه خاطره فقط همین و دیگر هیچ
بای

خوش برگشتی !
جمله ات را تکمیل کنم ؟!
آدمی که جانب حق را بگیرد ولو به ضررش باشد کمیاب است ...

..... دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ق.ظ

راست می گی؟! به نظر خودم آشنا به نظر نمیاد!

شاید من اشتباه کرده ام !

3@ پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:28 ق.ظ

آدم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد