نقطه نویس

اعترافات دل نوشت نقطه نویس ۱۸ ساله

نقطه نویس

اعترافات دل نوشت نقطه نویس ۱۸ ساله

۱۳

افسوس که راهزن لحظه های شیرین

باز با همان مکر همیشگی

 تو را از دلیجان دلم دزدید!

...

امضا: نقطه نویس 17 ساله از تهران

 

نظرات 11 + ارسال نظر
ساینا پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام عزیز دوست داشتنی
اول شدم م م م
.
.
می بوسمت

سفیر جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ق.ظ http://golpoone.blogsky.com

همیشه کوتاه اما زیبا.

حسرت پرواز جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام گل همیشه بهار...
مرسی از کامنت فوق العادت عزیزم.
از دلگرمیت ممنون حتما سعی میکنم تو یکی دو روز آینده آپ کنم.یه آپ اساسی.نمیدونم درسته یا غلط اما سعی میکنم بخندم و شاد باشم.ماخوام زیندگی کنم شاد شاد...با مقدمه ی یه آپ شاد...
دوست دارم خانمی گل.
منتظرت میمونم.
شاد باششششش...

نیما یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ق.ظ http://faslebarooni.blogfa.com

رفتن , رفتن تا ابد ...
چشمونی منتظر ... به امیده اینکه روزی بازآیی ...
ولی چه تلخه , حقیقت ...
که تو هرگز نمی آیی ...
و آه از اینکه حتی نمیدونی ...
که من هنوز منتظرتم ....

Nima

غریبه اما آشنا یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ب.ظ

از آخرین باری که خوندمت 10 روز بیشتر شده!
نوشتنت برام مث مسکنه،پس بنویس...
«مجنونم و دلزده از لیلیا ١ خیلی دلم گرفته از خیلیا»
تنهای بی سنگ صبور من ،پر ازگلایم،به جای منم حرف بزن

وحید هستم دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:00 ق.ظ http://ghesmateman.blogsky.com

نقطه باز از سر خط ...

منتظر می مانم

که بگویند باز هم ..

نقطه باز از سر خط ...



سام دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ق.ظ http://golerazeghi

من اینجام ... دستتو بده به من ... محکم میگیرمت .. نترس ؛ هراسی نیس

نقطه هام بی هراسه ؛ قسمم؛ گله یاسه؛ قلبه تو خالیه من خودش هم آسو پاسه ؛ نترس از آسمونم بیا این التماسه ؛


قرارمون یادت نره ... آدرستو بهم بده

محمد دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ب.ظ http://delle.blogsky.om

سلام
اومدی ولی نظر ندادی
چه کوتاه و دل نشین
زیبا می نویسی
به امید دیدار

حسرت پرواز سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام گل من.
این دفعه با یه دنیا روحیه و عشق آپ کردم.نمیای پیشم؟
به قولم وفا کردم
پس تو هم وفا کن چون منتظرتم.
شاد باشی...

حسرت پرواز پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام عزیز دلم.خوشحالم از داشتن دوست خوبی مثل تو و از اینکه میبینم حال و روزم واسه ی دوستام مهمه.
غم حالا حالا ها جرات نداره بیدار شه.چون فعلا خودم نمی خوام تا من نخوام هیچ اتفاقی نمیفته.:ی
راستی گفته بودم دوست دارم؟آره فکر کنم گفتم.اشکالی نداره بازم میگم:
دوست دارم.
شاد باشی...

سام سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 ق.ظ

(درست حدس زدم؟ می خواهی بگویی:

با خنده : بلد نیستم عاشق بشوم
نه ! بنده بلد نیستم عاشق بشوم
اصلا تو خودت را بکشی من اینم
شرمنده ! بلد نیستم عاشق بشوم؟)



شاید دیگه مهم نباشه... وقتی تا الان متوجه منظورت نشدم .. یعنی اینکه شاید نمیخوام منظورتو بفهمم ... ولی به رسم با تو بودن چشامو همرات میکنم ... اونا معصومن .. خواهش میکنم سرشون داد نزن .. هرچی میخوای بگی به منه من بگو


روزات قشنگو بهاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد